JUMLAH PENGUNJUNG

AmazingCounters.com

Monday, June 9, 2014

LAJNAH PEKERJA DAN PENGGUNA PAS PUSAT

Lajnah Pekerja santuni warga pendidik

HARAKAHDAILY | .

KUALA LUMPUR: Lajnah Pekerja Dan Pengguna PAS Pusat dengan kerjasama Persatuan Gerakan Kebangkitan Pendidik Kebangsaan (Pendidik) akan mengadakan 'Program Mengenang Bakti Guru' pada Ahad,15 Jun ini bertempat di Dewan Masyarakat Jln SS 6/1, Kelana Jaya.

Timbalan Pengerusi Lajnah Pekerja dan Pengguna PAS Pusat, Normala Sudirman (gambar) berkata, majlis itu diadakan bagi mengenang jasa para guru yang memberi sumbangan bermakna dalam pembangunan modal insan di negara ini.

Beliau yang juga Presiden Pendidik menambah, majlis itu juga bertujuan menghargai bakti guru yang berjasa mendidik anak bangsa.

"Selain ucapan Pengerusi Lajnah, Haji Anuar Tahir, program akan diserikan lagi dengan kehadiran Timbalan Speaker Dewan Negeri (Dun) Selangor, Nik Nazmi Nik Ahmad dan para pemimpin Pakatan Rakyat.

"Turut dijemput dan menerima anugerah ialah beberapa guru yang telah dipilih oleh jawatankuasa penilai anugerah bagi menerima penghargaan bermakna ini," katanya.

Beliau berharap majlis seumpama itu akan diteruskan pada masa -masa akan datang bertujuan menyuntik semangat motivasi para pendidik untuk terus berbakti dengan penuh kesabaran dan ketabahan.

Cikgu Normala turut menjemput para pendidik dan masyarakat setempat untuk hadir memeriahkan majlis yang diadakan bersempena Karnival Sukan Rakyat.

Program bermula seawal jam 9.00 pagi dan diakhiri dengan ceramah umum pada malam tersebut. - HARAKAHDAILY, 9/6/2014

Sumber HD - 9-6-2014

No comments:

Post a Comment