JUMLAH PENGUNJUNG

AmazingCounters.com

Monday, July 7, 2014

SALAM IDULFITRI 1435H


Salam Idulfitri 1435H

Maaf zahir dan batin .


Makluman: Harakahdaily memberi peluang kepada warga Malaysia yang menuntut, bertugas dan menetap di luar negara untuk menyampaikan ucapan sempena Ramadhan dan Idulfitri 1435H kepada kaum keluarga dan sahabat handai di negara ini. Foto beserta nama, alamat dan ucapan boleh dihantar ke e-mel editorharakahdaily@gmail.com This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .




Daripada:Shahruznaim bin Shamsuddin
Lokasi:Bangalore,India
Kepada:keluarga di Malaysia

Ucapan:selamat hari raya aidilfitri kepada ibu bapa kami,guru-guru di Saser,STJ,MRSM Langkawi,MRSM Jasin,SBPI Batu Rakit,MRSM Serting,MRSM Jeli,Sains Machang,sahabat handai yang mengenali dan juga kepada penaja kami MARA.

Dari kami;
Pelajar tahun akhir MBBS International Medical School MSU Bangalore Campus
Bhagwan Mahaveer Jain Hospital




Saya Asyraf beralamat 76, Caddow Road, NR5 9PQ, Norwich, UK.

Berikut saya lampirkan gambar dan ucapan salam perantauan di Harakah:

Salam Ramadhan dan Idulfitri diucapkan kepada ibu bapa dan keluarga di Ipoh, Perak dan Sg. Bakap, P.Pinang, keluarga dan sahabat handai yang mengenali kami, tidak lupa warga UIA Kuantan, UPM Serdang, KISAS dan SRC Ipoh. Maaf Zahir dan Batin daripada kami sekeluarga, Muhammad Asyraf Md Hatta, Khalilah Ghazali, Afnan Wafi dan Nur Amni di University of East Anglia, Norwich, United Kingdom.




Kami ingin mengucapkan Salam Ramadhan, dan juga Salam Aidilfitri kepada kedua ibu bapa, keluarga, dan rakan-rakan kami di Malaysia. Tidak lupa juga kepada penaja kami, Majlis Amanah Rakyat (MARA); dan para tenaga pengajar di UniKL MIAT. Minta ampun, minta maaf di atas segala salah dan silap kami. Salam Perantau dan salam rindu daripada kami, pelajar-pelajar tahun akhir 'Licencing Program B2 Aircraft Maintenance Engineer' Air Service Training, Perth, Scotland. Barisan Atas (dari kiri: Fikry, Hakim, Ashraf, Adie, Zaim, Arif, Fauzee, Afnan, Hikmi). Barisan Bawah: Azri




Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dan selamat Hari Raya Idulfitri 1435 H kepada umi ayah, Pn. Rosminah dan En. Abd Latip, serta famili dan saudara mara yang berada di Taiping, Perak dan sahabat-sahabat yang mengenali diri ini terutama dari UIA Kuantan. Maaf zahir dan batin dipinta dan doakanlah diri ini supaya selalu menjaga diri di negera orang. Daripada Muhammad Asyraf bin Abd Latip, The University of Sheffield, United Kingdom.



Selamat berpuasa danSalam Aidilfitri buat keluarga tercinta di Kuala Ketil, Kedah, sanak saudara di Kulim,Kedah dan Permatang Pasir,Pulau Pinang, guru-guru serta rakan-rakan yang mengenali diri saya. Tidak lupa jutaan terima kasih kepada penaja, JPA. Semoga Ramadan tahun ini lebih bermakna dari yang sebelumnya. Salam Aidilfitri.

Daripada :
Siti Masyitah binti Muhd Radzi,
Tahun 3,
Ekonomi dan Perbankan Islam,
Universiti Yarmouk, Jordan.



Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Salam Ramadhan Kareem & Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada keluarga terutama ibu saya, Puan Jamaliah binti Md Salleh dan ayah saya Mohammad Murad bin Hormen, serta adik beradik saya, Nurazlin Sofia binti Mohammad Murad & Nurul Amirah binti Mohammad Murad yang berada di Klang Selangor. Tidak lupa juga buat semua sanak-saudara dan rakan-rakan di Malaysia yang mengenali diri ini.

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin.

Ikhlas daripada;
Siti Khadijah binti Mohammad Murad,
University of New South Wales (UNSW), Australia.




Salam Ramadhan dan Selamat Hari Raya kepada Abi, Umi, Abah Ummi, serta keluarga di Padang Pak Omar dan Wakaf Bunut, Kelantan, warga Sek Men Keb Bukit Jawa (SMKBJ) dan sahabat handai yang mengenali kami. Ampun dan maaf dipinda dari kami Ahsan Nur Mubarak, Nen Hasbeyah dan Izz Walee Mahdi- Cranfield University, United Kingdom.




Daripada Maizatul Akmal,Adibah,Hamizah dan Ain Norshahiwa ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua warga Malaysia terutama ahli keluarga di Johor, Selangor dan Kelantan. doakan kami dipermudahkan dalam jihad menuntut ilmu dari kami mahasiswi Universiti Mu'tah The Heshimate Kingdom of Jordan.

Sumber HD - 7-7-2014

No comments:

Post a Comment